Obserwatorzy

czwartek, 16 grudnia 2010

moje pierwsze wizytowki:)

A czemu nie wkoncu wszystkie znajomosci ida poczta pantoflowa wiec pomyslalam by zrobic sobie wizytowki:). Ale nie drukowane , nie z poligrafi tylko takie by odpowiadaly do moich prac wiec szyte :)  Pomysl mi dala pewn osoba ktora poznacie blizej na moim blogu jak tylko dostane fotki i pozwolenie na publikacje a oto mala historia nazwy ; zaczelam szyc na zamowienie owej Malgosi  aniolki  kiedy Ona mi zaproponowala ze mi pieniazki za prace wplaci jak najszybcie . Ja osobiscie nie lubie takiego rozwiaznie gdyz rozne rzeczy moga sie zdazyc i moge czesem sie nie wyrobic z zamowieneiem  i mowie Jej ,, a ty kochanie masz zaufanie do mnie  bo wiesz moge sie nie wyrobic w czesie  i tak wogle bo pierszy raz zamawiesz i tak w ciemno od razu slesz kaske ? ''a Ona na to ''Kochanie jak ci moge nie ufac jak ty jestes Angelika Od Aniolow :) '' i tak zostalo jestem Angelika od Aniolow dziekuje Ci Malgosi za pomysl na wizytowke a oto one choc nie sa moze idealne ale zrobione przeze mnie jak moje prace :)

i jak :)? jak na pierwszy raz??

5 komentarzy: