Obserwatorzy

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

CANDY dla obserwatorow :)

 Chcialam bym w taki sposob podziekowac Wan za ten caly rok (choc juz zlecial) ze jestescie ze mnia ,za wsparcie w trudnych chwilach ktora ostatnio mialam:((
 odam pierwszej wylosowanej osobie torebeczke tilde i zawieszke motylka
 drugiej oosobie oslonki na jajka ktore tyle kontrowersji wniosly na pchlim:((
by bylo uczciwie oddaje je :)) i chcialam zaprasic do obserwowania bo na 14 maja mam super niespodzianke jest  to wyjatkowy dzien moj ..... ale to w nastepnych postach za niedlugo:))) zapraszam 
 jutro podam wyniki losow:)) papa

14 komentarzy:

  1. Zapisuję się bez dwóch zdań!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że już po wszystkim.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne przygotowalaś prezenty :) cale szczescie juz od dawna jestem twoja obserwatorką ;) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od niedawna Cie obserwuję ,więc nie licze na wiele, ale chce powiedziec ,że śliczne rzeczy robisz, że dajesz innym dużo siły i motywacji, oby tak dalej.pozdrawiam.hej

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to wszystko, ktoś się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja... i ja... jeszcze ja! ;)
    Śliczności same:)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne cukierasy ,zapisuję sie,zobaczymyhttp://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymaj się kochana.a praca sercem robiona dodaje sił,gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja tak obserwuje ,podgadam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. losowanie bedzie z osob obserwujacych nie z komentarzy wiec jak ktos chce prosze wpisac mnie do obserwujacych

    OdpowiedzUsuń
  11. danusiu juz po tym candy ale nie zglasz sie Pani po 2 nagrode wiec jak do niedzieli sie nie odezwie to w poniedialek bedzie losowanie oslonek kroliczkow zas:))

    OdpowiedzUsuń